Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti financování projektů neziskových organizací ze zdrojů EU
Říkovský, Jan ; Krša, Miroslav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá čerpáním finančních prostředků ze zdrojů EU, zaměřuje se na politiku soudržnosti a postavení neziskového sektoru v evropském prostoru. Hodnotí dostupnost jednotlivých finančních zdrojů pro neziskové organizace a nabízí komplexní přehled grantových možností, které jsou k dispozici vzhledem k našemu členství v Evropském společenství. Důležitou součástí jsou informace o projektovém řízení evropských projektů, především o procesu žádosti a jejím výstupem je tedy nabídka dostupných zdrojů spolu se zásadami a postupy, jak zvýšit úspěšnost žádostí o dotaci.
Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých
Bachurová, Aneta ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
a klíčová slova Diplomová práce "Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých" je pojata jako analytický pohled na oblast celoživotního učení a vzdělávání se zaměřením na evropský vzdělávací program Grundtvig. Cílem práce je poukázat na významnost komunitárního programu Grundtvig, jež se podílí na naplňování socioekonomických pilířů současné evropské strategie a nastínit tak další možnost profesního rozvoje dospělých jedinců. Práce se konkrétněji věnuje vývoji celoživotního vzdělávání a učení a popisuje jednotlivé vzdělávací podprogramy Programu celoživotní učení 2007 - 2013. Hlavní část práce se zabývá problematikou v oblasti vzdělávání dospělých. Konkrétněji současnou situací v evropském vzdělávacím prostoru, strategickými dokumenty Evropské unie a úspěšností implementace konceptu celoživotního učení v rámci národních politik jednotlivých členských států Unie. V závěrečné části práce je poukazováno na evropské strukturální fondy, jež poskytují další možnosti podpory Evropské unie v oblasti vzdělávání dospělých. Závěr této práce lze shrnout následovně: přestože Evropská unie výrazně podporuje jednotlivé členské státy v oblasti vzdělávání dospělých, ať už v podobě sektorálního programu Grundtvig či strukturálních fondů, je zapotřebí, aby...
Možnosti financování projektů neziskových organizací ze zdrojů EU
Říkovský, Jan ; Krša, Miroslav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá čerpáním finančních prostředků ze zdrojů EU, zaměřuje se na politiku soudržnosti a postavení neziskového sektoru v evropském prostoru. Hodnotí dostupnost jednotlivých finančních zdrojů pro neziskové organizace a nabízí komplexní přehled grantových možností, které jsou k dispozici vzhledem k našemu členství v Evropském společenství. Důležitou součástí jsou informace o projektovém řízení evropských projektů, především o procesu žádosti a jejím výstupem je tedy nabídka dostupných zdrojů spolu se zásadami a postupy, jak zvýšit úspěšnost žádostí o dotaci.
Vzdělávání v komunitárních programech EU
Vavroušová, Darina ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním v komunitárních programech EU. Zaměřuje se na vzdělávací politiku EU a Program celoživotní učení, který se zabýval vzděláváním a odbornou přípravou v letech 2007 - 2013. Od roku 2014 má program novou podobu a nový název, Erasmus+. Nový program spojuje šest stávajících programů do jediného rámce, kterým pokrývá vzdělávání, odbornou přípravu, mládež a sport. V závěrečné části práce je uveden praktický příklad vyplnění projektové žádosti o finanční prostředky na podporu projektů v oblasti vzdělávání, který může sloužit jako návod pro budoucí žadatele.
Vliv komunitárního programu Grundtvig na fungování institucí dalšího vzdělávání dospělých v ČR a na jimi poskytované služby
Těžká, Štěpána ; Pělucha, Martin (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomová práce vyhodnocuje dopady programu Grundtvig na české instituce dalšího vzdělávání ve střednědobém horizontu. V první části je představen koncept dalšího vzdělávání jako měkkého faktoru regionálního rozvoje a je prezentována použitá výzkumná metoda. V další části jsou představeny české a evropské strategie celoživotního učení a program Grundtvig je zasazen do širšího rámce komunitárních programů a Programu celoživotního učení. V hlavní části práce je prezentována analýza využívání programu Grundtvig mezi českými institucemi a dopady na ně zjištěné za pomoci dotazníkového šetření mezi podpořenými institucemi. Práce identifikovala hlavní dopady na organizace v oblasti přenosu zkušeností ze zahraničí, naopak v oblasti navazování kontaktů a tvorby inovativních výstupů jsou identifikované dopady minimální.
Financování školství z komunitárních programů EU
HRBOVÁ, Michala
Tato bakalářská práce si klade za cíl blíže popsat jeden finančních nástrojů Evropské unie na poli vzdělávání a odborné přípravy, jímž jsou komunitární programy. V první části jsou představeny možné zdroje pocházející z Evropské unie určené na financování projektů z oblasti vzdělávání a odborné přípravy. Dále obsahuje obecné informace o komunitárních programech a také popis jednotlivých komunitárních programů v oblasti vzdělávání a odborné přípravy pro programovací období 2007-2013. Druhá část této bakalářské práce se zaměřuje na proces žádání o grant a realizace vybraného konkrétního projektu. Zde je mimo jiné uvedeno i porovnání množství finančních prostředků určených Evropskou unií na vzdělávání a odbornou přípravu a též informace o zájmu českých subjektů o komunitární programy v této oblasti. Poslední část obsahuje závěr bakalářské práce spolu s výsledky a menším doporučením.
Komunitární programy EU v oblasti vzdělání a kultury - možnost mezinárodního partnerství a spolupráce pro subjekty v Jihočeském kraji
BAUEROVÁ, Lucie
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu komunitárních programů EU a možnostem jejich využití pro subjekty v Jihočeském kraji. V první části práce jsou popsány možnosti finanční podpory z evropských zdrojů a přehled členění komunitárních programů EU. Další část práce je detailně věnována komunitárním programům EU pro oblast vzdělání a kultury a aktivitám, které mohou být z v rámci programů podporovány. V každé kapitole je poté uvedena statistika čerpání z těchto zdrojů v rámci Jihočeského kraje. V závěru práce je pomocí žádosti o úspěšně podpořený projekt demonstrován proces získání grantu a dále uvedeny příklady úspěšně realizovaných projektů. Závěr práce obsahuje doporučení pro zvýšení stavu čerpání jihočeskými subjekty.
Vzdělávání, věda a výzkum v dotačních nástrojích EU
Medková, Anna ; Abrhám, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou čerpání financí pomocí dotačních nástrojů EU. Zaměřuje se na oblast vzdělávání, vědy a výzkumu, jejich současný stav v České republice krátce popisuje. Mezi možnosti financování těchto oborů patří jak prostředky ze strukturálních fondů, tak komunitární programy. Ve druhé části práce je uveden podrobný postup, jak připravit žádost o dotaci. Návod je spíše aplikovatelný na Operační programy administrované Českou republikou, ale jeho principy a strukturu projektového cyklu můžeme použít ke strukturování jakéhokoliv projektu, potažmo žádosti o dotaci.
Komunitární programy EU zaměřené na mládež, vzdělávání a kulturu
Petrášková, Pavla ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Jiránková, Martina (oponent)
Práce pojednává o komunitárních programech EU pro finanční období 2007 -- 2013, které se zabývají mládeží, vzděláváním a kulturou. Konkrétně jde o program Mládež v akci, Program celoživotního učení, program Kultura a program MEDIA 2007. V jednotlivých kapitolách se práce zabývá akcemi daných programů, podmínkami, které musí splnit projekty, na něž se žádá o dotaci, i případnými doporučeními pro žadatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.